Seikkailuja Joelin kanssa

Olimme tapailleet Joelin kanssa pari kuukautta.
Minua kiehtoi Joelin avoimmuus seksiin liittyvissä kokeiluissa. Joel oli saanut minut ihan koukkuun itseensä ja janosin uusia juttujen kokeiluita hänen kanssaan.

Joel tuli luokseni ja päätimme käydä läheisessä seksikaupassa, mielessämme sitominen, piiskaaminen ja alistaminen.
Löysimme sieltä juuri oikeita välineitä. Ostimme piiskan, suukapulan, kahleet, köyttä, anaalitappi, silmälaput ja muita erinäisiä aikuisten leluja.

Illalla päätimme kokeilla ja sidoimme köydellä kahleet kiinni sänkyyni. Joel sitoi minut sänkyyni kiinni käsistä sekä jaloista.
Tämän jälkeen Joel laittoi minulle silmälaput jotten näkisi mitään ja tämän jälkeen suukapulan suuhuni.
Tämän jälkeen Joel alkoi kosketella minua joka puolelta kehoani. Ensin suudelleen, kunnes hän etääntyi minusta ja kuulin hänen ottavan jotakin pöydältä.

Olin vatsallani sänkyä vasten jännittyneenä siitä mitä tuleman piti. Joel otti piiskan ja alkoi ensin hellemmin minua piiskaamaan pepulleni, välillä myös kovempaa. Tunsin jännityksen sekaista kiihotusta tästä.

Hetken päästä Joel lopetti ja luulin, että hän alkaa panna minua.
Hän kaivoikin yöpöytäni laatikosta liukuvoidetta ja yhtäkkiä tunsin anaalitapin pepussani. Tästä liikkestä yllätyin, mutta olin kiihoittunut.

Hetken päästä Joel lopetti pepullani leikkimisen ja työntyi peppuuni. Samalla kun Joel työsti minun peppuani hän otti hiuksistani kiinni. Tämä tuntui erittäin mukavalta ja hetken kuluttua Joel jo tulikin vauhdilla.

Tämän jälkeen Joel vielä palkitsi minut, päästi kahleista ja antoi minulle kunnon suullisen hoidon ja suuren kiihoituksen vallassa tulin kovaa vävähdellen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Treffit

Kuka minä olen?