Nykyisen mieheni tapahtumia

Tässä minä kerron oma tarinani villeiltä sinkkuvuosiltani.
Tapailin kaunista punahiuksista, itsestään huolta pitävää naista. Roosa oli minua vain pari vuotta vanhempi.
Olimme päättäneet edetä suhteessamme hieman pussailua ja kopelointia pidemmälle. Meille sattui hyvä mahdollisuus, kun vanhempani olivat matkoilla ja siskoni oli kaverillaan yötä.

Sovimme Roosan kanssa, että hän tulisi minun luokseni, kun on päässyt töistä. Roosa oli kaupan kassalla töissä.
Työvuoron päättymisen jälkeen Roosa laittoi minulle viestiä, että on matkalla luokseni. Matka ei kestänyt kuin 20minuuttia.
Odotin innoissani Roosan tulevan luokseni ja olin valmistanut hänelle ruokaa alasti.

Roosan saavuttua päätimme alkaa syömään, mutta jälkiruoka houkutteli enemmän ensin joten aloitimme siitä.
Riisuin Roosan vaatteet keittiön pöydän vieressä pois päältä, olin itse jo alasti pelkkä esiliina päällä. Roosa tiesi kuinka saada minut hurmoksen valtaan.

Kaadoin Roosan keittiön pöydälle makaamaan ja ja hivutin hänen pikkuhousunsa pois päältä. Tämän jälkeen päätin vähän maistaa Roosan kaunista pillua.
Nuolin klitorista ja imin häpyhuulia ja kuulin kuinka Roosa huokaili syvään ja antautui armottomaan orgasmiin, jonka minä olin tuottanut hänelle.

Tämän jälkeen Roosa halusi maistaa minua ja olinkin jo aivan valmiina. Oma kaluni kaipasi jo kosketusta ja pientä maistamista, jonka Roosa teki mielellään.
Hetken kuluttua kaadoin Roosan takaisin pöydän päälle ja otin hänet siinä. Hetken työstettyäni häntä, siskoni tuli ovesta sisään kaverinsa kanssa ja yllättivät meidät ruokapöydän päältä.
Me jatkoimme silti panemisemme loppuun asti, koska kiinni oltiin jo jääty niin mitä siitä sitten.

Siskoni ja hänen kaverinsa juoksivat suoraan siskoni huoneeseen. Mikä pahinta siskoni soitti tästä tuohtuneena vanhemmillemme jotka olivat lomamatkalla.

Roosa ei kehdannut tulla enää käymään meillä, kun minun vanhempani olivat kotona. Myös itseäni hävetti, kun vanhempani tulivat matkalta kotiin ja asiaa käsiteltiin koko perheen ollessa koolla.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Treffit

Seikkailuja Joelin kanssa

Kuka minä olen?