Lomareissu lapissa

Päätimme kaverinporukan kanssa lähteä lomalle lappiin kun sattui olemaan viikko lomaa kaikilla  samaan aikaan.

Meitä lähti 10 henkilöä kohti Lappia, ajoimme vuorotellen.
Lappiin päästyämme saimme mökkimme avaimen ja lähdimme tutustumaan mökkiin sekä valitsemaan nukkumapaikkoja.
Laitoimme takkaan lämpöä ja purkasimme tavaroitamme ja haimme läheisestä kaupasta ruokaa. Alkoholijuomat haimme jo Helsingistä.
Varmistimme ettei juomamme lopu kesken, koska olimme tulleet pitämään irtiotto-lomaa.

Viikon laskettelimme, tutustuimme Lappiin ja kävimme katselemassa maisemia. Iltaisin kävimme katselemassa Lapin yöelämää, jota ei paljoa ollut.
Pelailimme myös mökillä erilaisia seurapelejä, jotta aika menisi nopeammin ja olisi hauskaa. Tissuttelimme koko viikon ajan.

Viikonlopun tullessa, päätimme pitää loman päättäjäis bileet.
Ilta alkoi mukavasti juoden, saunoen, pelaten seurapelejä sekä kuunnellen musiikkia ja jutellen ihmisten kanssa.

Huomasin, että eräs Kimmo katseli minua paljon ja aloin flirttailemaan hänelle humalassa. Yön tullessa ja väsymyksen iskiessä, päätin mennä nukkumaan.
Kimmo tuli kysymään pääsisikö viereen nukkumaan ja ajattelin, että uinkaveri olisi erittäin kiva joka myös lämmittäisi.
Olin erittäin väsynyt ja humalassa, eikä mennyt kauaa aikaa kun jo sammuin.
Heräsin yöllä yhtäkkiä siihen, kun Kimmo oli laskenut minun housuni ja oli laittanut omaan kovaan kaluunsa liukuvoidetta.
Kimmo laittoi juuri kovaa kaluaan sisälleni, kunnes tajusin sen menevän väärään reikään.
En ollut koskaan harrastanut peppuseksiä, joten kauhistuin.
En ehtinyt tehdä mitään, kun kalu oli jo pepussan sisällä. Kysyin Kimmolta mitä hän oikein meinaa ja miksi ei ensin herättänyt minua.
Kimmo kertoi kysyneensä minulta suostumusta ja olinkin mumissut hänelle myönteisen vastauksen.

Heräsin kunnolla kun Kimmo työsti kalullaan minun peppuani. Tajusin nauttivani tästä kovasti ja pyysin kimmoa työstämään minua vähän kovempaa ja hän teki työtä käskettyään.
Ei mennyt kauaa aikaa kun Kimmo jo laukesi sisälleni.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Treffit

Seikkailuja Joelin kanssa

Kuka minä olen?