Legendaarinen Laivareissu

Selailin eräänä iltana terassilla istuessani tinderiä.
Eteeni tuli siellä komea nuori mies, joka oli 21-vuotias, tumma ja pitkä.
Kyseinen mies nimettäköön vaikka Joeliksi, pelasi jääkiekkoa ja oli eri paikkakunnalta kuin minä.

Painoin oitis sydäntä, jolloin yllätyin kuin meistä tulikin heti tindermatcheja.
Joel otti minuun yhteyttä nopeasti ja alkoi juttelemaan mukavia. Muutaman viikon juttelun jälkeen Joel jo ehdotti meille yhteistä laivareissua Viroon.
Kokeilunhaluisena naisena tietenki suostuin lähtemään hänen kanssaan.

Kun päivä vihdoin koitti,  pieni jännitys kutkutti vatsassani.
Treffasimme pari tuntia ennen laivalle lähtöä eräässä kahvilassa. Joel oli heti mieleeni ja meillä synkkasi erittäin hyvin.
Ilmassa oli kokoa ajan pientä kipinää ja flirttiä.

Lähdimme satamaan yhdessä, odottaen mukavaa ja rentoa iltaa.
Laivaan päästyämme menimme hyttiin viemään tavarat, sen jälkeen lähdimme ostamaan Tax freehen alkoholijuomia, jotta tutustuminen kasvokkain olisi helpompaa ja tutustuminen sujuisi rennommin.

Illan edetessä joimme ensin juomiamme hytissä, jutellen kaikesta.
Myöhemmin illalla päätimme lähteä katselemaan laivan menoa. Laivalla oli paljon nuoria ja väkeä oli paljon pitämässä hauskaa.

Illan mittaan huomasin kuinka omistushaluiseksi ja mustasukkaiseksi Joel tuli, vaikka emme olleet yhdessä.
Halusin mennä tanssimaan, mutta Joel ei halunnut minun tanssivan ja esittelevän näin itseäni muille miehille.
Tästä tuohtuneena meninkin tiskille ja tilasin shotteja sekä rommikolan. Lopulta huomasin olevani yksin yökerhossa, sillä Joel oli hävinnyt jonnekkin.

Menin tanssimaan, koska lempikappaleeni soi juuri. Huomasin tanssiessani erään komean nuoren miehen katselevan minua.
Päätin mennä juttelemaan tanssittuani tämän komistuksen kanssa.  Mies esitteli itsensä Peteriksi.

Peter halusi tarjota minulle juotavaa, johon suostuin koska olin jo todella humalassa sekä oma seuralaiseni oli kadonnut jonnekkin.
Peter ehdotti meille jatkoja, mutta hänen hyttiinsä ei voinut mennä koska siellä oli hänen kavereitaan. Keksin että voimme mennä minun hyttiini, koska epäilin ettei Joel sinne ole eksynyt ilman minua.

Päästyämme hyttiimme, emme huomanneet Joelin nukkuvan yläsängyssä.
Tarjosin Peterille juotavaa, jolloin Peter suuteli minua intohimoisesti. Tilanne kuumeni nopeasti ja suutelimme kiihkeästi samalla repien vaateita toistemme yltä pois.
Hivuttauduin alemmas peterin kuumaa vartaloa, jolloin vastaani tuli Peterin kova kalu. Otin kalun suuhuni maistellen ja imien Peteriä.
Peter kävi niin kuumana ettei malttanut enää olla työntymättä sisääni. Peterin ollessa päälleni nautin niin kovasti ja kovasta kalusta, että päästin nautinnollisia ääniä.
Kuulin kuinka peitto liikahti yläpuolellamme, jolloin tajustin Joelin heräneen meidän seksiääniin.
Joel nousi nopeasti ylös huudahtaen, että MITÄ VITTUA TÄÄLLÄ TAPAHTUU?

Säikähdimme niin kovin, että samantien hommailumme keskeytyi. Joel pomppasi suuttuneena alas sängystä, otti vaatteet kainaloonsa ja lähti ovi paukkuen pois yhteisestä hytistämme, me jatkoimme kuitenkin omat hommamme loppuun asti.

Tämän jälkeen kysyin Peteriltä olisiko mahdollista tulla hänen hyttiinsä nukkumaan ja hän suostui. Keräsimme tavarani minun ja Joelin  yhteisestä hytistä.
Seuraavana aamuna mietin, kuinka pystyn välttelemään Joelia loppu reissun ajan.
Muutaman tunnin kuluttua yllätyin kun Joelilta tuli viestejä missä olen. Joel yritti myös soitella, mutta en halunnut hänelle vastata.
Laivan tultua satamaan, odotin että suurin väkijoukko oli mennyt jotta voin poistua laivalta onnellisena siitä, etten törmännyt enää Joeliin.

Tämän tapahtuman jälkeen Joel oli yllätyksekseni parin viikon kuluttua minuun yhteyttä.
Tarina jatkuu vielä....

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Treffit

Seikkailuja Joelin kanssa

Kuka minä olen?